Klacht: Mijn auto laten slepen en mij niet opde hoogte houden

op 17 mei 2016 over Politie in de categorie

Mijn auto had ik geschorst mercedes benz van 1986 .Auto stond op eendrachtstraat bij een kennis voor de deur ,ik kreeg een brief van sleep bedrijf dat de auto afgsleep was en ik moest 750 euro moest betalen.Toen nam ik telefoonisch contact met de sleep bedrijf ,er werd tegen mij verteld dat de auto afwassleep 28-agustus-2015 ,dat brief van sleep bedrijf had ik pas ongeveer 16 september 2015 ontvangen. Ik zegde tegen de sleepbedrijf dat ik de koste niet wilde betalen omdat ik hun niet opdracht had gegeven .Achter af ik heb met de wijk agent gesproken , de meneer van sleepbedrijf had verteld tegen de politie dat ik koste niet wilde betalen omdat ik niet opdracht had gegeven.Toen ik met wijkagent aan de telefon stond te praten was ik helemaal vergeten dat de auto afgebrand en afgesleept was, omdat ik was afgeleid .De wijkagent ging even kijken wat was er gebeurd toen belde wijkagent terug en zei tegen mij dat ik vieze spelletje probeerd te spelen , de telefonisch contact met wijkagent is op 30 -september -2015 ongeveer gebeurd.Ik heb geprobeerd aangifte te doen via internet werd afgewezen, heb geen bewijzen dat de auto afgebrand is ik kan geen kanten op. Tot nu toe meerder malen boetes gekregen voor niet verzekerd de auto in stand houden ,voor apk .

Ik was als ik de boetes niet hoef de betalen ,de kosten van sleepbedrijf niet te betalen en ik wil de bewijs dat de auto afgebrand is zoo dat ik de auto van mijn naam af kan laten schrijven.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Politie

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Politie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door a.sahinturk@live.nl