Klacht: Mijn account is geblokkeerd

op 21 maart 2017 over Badoo.com in de categorie Datingsites

Eind februari heb ik na al een aantal keer mijn badoo account te hebben verwijder toch weer opnieuw een badoo account aangemaakt. Al snel besloot ik ook om de superkrachten van 9,99 te kopen. Ik merkte echter al gauw dat ik totaal geen reacties krijg. Niemand die iets terugstuurde of uberhaubt op mijn profiel keek. Toen ik mijn berichten ging nakijken bleek dat niemand mijn berichten had gelezen. Dus ik nam contact op met badoo. Ik kreeg een vage reactie terug waarin stond dat ik de richtlijnen had overtreden op een vorig account en dat om die redenen mijn huidige account geblokkeerd was. Echter heb ik totaal geen idee wat ik fout heb gedaan en daar krijg ik ook geen antwoord meer op. Ik kan ook niet meer een nieuw profiel aanmaken want zodra ik het zou linken met facebook of zelfs mijn telefoonnummer dan wordt het weer geblokkeerd. Ik kan nu totaal badoo niet meer gebruiken

Als ik mijn account weer kan gebruiken of als ik tenminste weet wat ik fout zou hebben gedaan zodat ik het eventueel kan oplossen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Badoo.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Badoo.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arjan1991