Klacht: Met de deur in huis

op 12 september 2016 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Met de deur in huis is geschrapt vanwege slechte kijkcijfers. Ik snap wel waarom. Het panel is elke keer hetzelfde, en het is net een toneelstuk. Alsof het panel van te voren al weet om wie het gaat, het lijkt net doorgestoken kaart. Bovendien wordt voor de kijkers te snel onthuld om wie het gaat, waardoor de lol van het raden er gauw vanaf is. Mijn tip om het programma aantrekkelijker te maken, want het concept is echt wel leuk: zet eens onwetende mensen in het panel, en laat tot het laatste toe niet zien om wie het gaat en van wie het huis is.Kijkers mogen graag raden, en willen graag spanning en sensatie. Kees Tol doet echt wel zijn best, en kan het prima presenteren, maar het moet echt anders. Ik heb geen behoefte aan dit programma zoals het nu is!

Geen beeld van de eigenaar van het huis tot het einde, en een ander panel, desnoods gewone Nederlanders, en geen Bekende Nederlanders. Of wisselende mensen. Tot het laatste de kijkers in spanning houden. Niet zo doorzichtig. Het lijkt zo als doorgestoken kaart. Mensen houden van raadspellen, maar haken af omdat te snel duidelijk word gemaakt van wie het huis is. Als de formule hetzelfde blijft ga ik zeker afhaken als kijker. Maak het programma aantrekkelijker!!! Zodat de kijker getriggerd wordt!!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Veer.Joke