Klacht: Messcherp sparen.

op 05 september 2016 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al drie keer geweest met een volle kaart voor een schil mesje maar ze zijn altijd op.Vandaag laatse dag dus weer oud papier. Vraag je er iets over wat moet ik met de volle kaart dan. Weet ik ook niet.

Gewenste Oplossing:

IK altijd tevreden maar ik wil even kwijt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 06 september 2016 om 08:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Demand,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend dat het schilmesje van onze spaaractie in uw Jan Linders supermarkt op was. Onze excuses hiervoor.

Zojuist hebben wij contact gehad met onze supermarkt in Beek. Op dit moment zijn de schilmesjes op voorraad. Onze manager heeft een schilmesje voor u gereserveerd.

Wanneer u weer in onze supermarkt bent kunt u vragen naar onze supermarktmanager. Deze maakt het voor u in orde.

Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben en graag tot ziens in onze supermarkt.

Met vriendelijke groet,
Jan Linders klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door hw.demandt@het net.nl