Klacht: mensonterend

op 23 juli 2012 over Snijder Incasso Bureau in de categorie Incassobureaus

Snijder incasso durft op de website te prentenderen dat zij op een menselijke wijze tot een oplossing proberen te komen, echter het tegendeel is waar.Waar normaal gezocht word naar oplosingen doet Snijder Incasso er alles aan om het zo moeilijk mogelijk te maken, Voorbeeld alleenstaande vrouw met een kind van 9 jr die in 2010 met een uitstekende baan werkloos wordt mede door de crisis, zij huurt een woning bij Bouwinvest a é950 en komt hierdoor in de problemen omdat ze keuze,s moet gaan maken tussen eten voor haar kind en de huur kosten, Zij laat uiteindelijk de huur oplopen , toegegeven zij heeft al een verleden dat ze regelmatig te laat is met de huur betalen, Snijder zorgt voor een vonnis van de rechtbank omdat ze inmiddels drie maanden achterstand heeft en dreigt met ontruiming. Ik stap op dat moment in om haar te helpen om een persoonlijke drama te voorkomen , zij is een voorbeeldige huurder en zeer gewaardeerd door de buren, geen overlast maar een zeer speciale rol in het sociale leven binnen de samenleving. In de correspondentie met Snijder heeft alleen maar gespeeld het uitzetten van die familie, Zelfs toen de drie maanden achterstand betaald waren zag Snijder zich nog genoodzaakt om dit familiedrama te laten volbrengen. in alle correspondentie die ik met Snijder gehad heb was slechts een zin van hun van belang , het maakt niet uit of alles betaald is of wat u ook doet ontruimd wordt er zo en zo. Dit heeft mij met mate geirriteerd en wie ik dan ook ook belde van Snijder geen een kwam met een oplossing. Al met al is een alleenstaande Vrouw met een kind van 9 jr op strrat gekomen met geen enkele optie om op zo.n kort termijn iets te regelen en dit ondanks dat er geen kosten meer waren, Ik heb de hoop dat deze klacht het geweten van het personeel van Snijder wakker schudt. Hun hebben (buiten het werk wat ze doen wat ik overigens respecteer) een gezin kapotgemaakt met emotionele en financiele gevolgen door alleen maar dwars te zitten om tot een oplossing te komen.
met vriendelijke groet,
R.F. Smit

Een begeleiding naar een taject dat deze allenstaande moeder op zijn minst weer huisvesting heeft en haar zoontje zich in zijn vriendenkring en school kan begeven.

Bericht van Snijder Incasso Bureau

4 jaren geleden - Snijder Incasso & Gerechtsdeurwaarders heeft kennis genomen van de klacht en heeft inmiddels contact gezocht met betrokkene teneinde deze kwestie te bespreken.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Snijder Incasso Bureau in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Snijder Incasso Bureau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Snijder Incasso Bureau

Heeft op 22 november 2013 om 09:45 geantwoord

Voor hulp wil Snijder Incasso u graag verwijzen naar een schuldhulpverleningsinstantie, de gemeente kan u daarheen verwijzen. Snijder Incasso heeft op zorgvuldige wijze het vonnis tenuitvoer gelegd, waarin we geen vrijheid hebben dit wel of niet te doen, maar daar als deurwaarder een wettelijke verplichting toe hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door buenosdias