Klacht: menselijkheid

op 28 januari 2014 over Sociale dienst in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na stoppen van uitkering , bezwaar gemaakt , rechter geweest uitgelegd depressief te zyn en bovendien licht autistisch, opnieuw uitkering aangevraagd, ik als moeder mee op gesprek geweest om bovenstaande te bevestigen , alle begrip van so za we medewerkers , voorschot gekregen na twee bezoeken , aanvraag met moeite gevonden, maar goed erg vriendelijk behandeld. Nu opsporingsambtenaar meneer deGroot gestuurd post niet gezien deur bel niet gehoord , Moet nu weeeeer uitkering aanvragen ondanks verzoek om rekening te houden met geestelijke toestand van myn zoon , die niet echt weerbaar is post niet durft te kyken vanwege schulden , nooit deur opent van wege angst Autistische mensen kunnen heel moeilijk mee in regels dat begrypen ze gewoon niet omdat ze altyd eerlijk zyn Wat is nou het nut van die gesprekken , waar ik my dus wel gehoord voel , maar vervolgens ook weer niet

Gewenste Oplossing:

Snelle afhandeling en persoonlijke benadering herziening van het besluit de uitkering weer opnieuw te laten aan 5vragen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sociale dienst

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sociale dienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lsvaneee