Klacht: Mens onterend afhandelen

op 13 september 2017 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Er was beslag gelegd op mijn man zijn ziektewet.
Maar wij hebben de beslagvrijevoet laten herberekenen en daar kwam uit dat die hoger ligt dan wat we ontvangen.
Hierdoor moest lavg het bedrag terug betalen dit gebeurde bijna 3 weken later.
Nu hadden ze aan de uwv de aanpassing niet doorgegeven waardoor weer geld naar lavg ging ik direct gebeld naar lavg en ze zouden het herstellen en weer terug betalen aan spoed deden ze niet en weer duurde het haast 3 weken.
En ja hoor nog steeds niks hersteld want ook nu weer geld ingehouden ik heb ze nu heel boos gebeld op een maandag dat het nu wel met spoed geregeld moest worden ik gaf ze 3 dagen de tijd.
Op donderdag uwv gebeld of zij al een brief hebben ontvangen en dat hadden ze dus dat was binnen mijn gestelde termijn echter blijft de betaling weer uit op 4 september gaf ik ze de tijd tot de 7e het is nu inmiddels de 13e we zijn dus 9 dagen verder sinds ik mijn eis stelde.
Door hun pesterijen want zo zie ik dat ben ik al 3 maanden bezig om normaal de rekeningen te betalen en mijn boodschappen geld te sprokkelen omdat zij niet meewerken om hun eigen fouten op te lossen.

Als mijn geld zeer spoedig terug betaald wordt en dit nooit meer voorkomt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LAVG

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LAVG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angela Verhoeckx