Klacht: Meld je aan bij mij aub LATEN WE MET ZIJN ALLEN ACTIE VOREN TEGEN MEGAFOODSTUNTER

op 29 mei 2020 over megafoodstunter.nl in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik ben zelf slachtoffer van dit bedrijf €100 betaald niets ontvangen.
Ik wil graag actie voeren tegen dit bedrijf ik roep alle slachtoffers op om aangifte te doen bij de politie per direct tegen dit bedrijf dag elke 3 jaar het verdrijf laat ploffen megafoodstunter steelt hiermee niet alleen geld van mensen maar ook doen ze geen leveringen. Aub neem contact met mij op onder e-mail [email protected] zodat we met de politie verder stappen kunnen ondernemen het OM help ons ermee verder maar daarom moeten we wel samen deze stap maken zodat dit soort mensen van deze bedrijf getopt gaan worden.

Als deze mensen gestopt worden dit gaat maar door deze mensen stelen geld van mensen. Na 3 jaar laten ze het bedrijf ploffen en staarten daarna vrolijk weer iets op met een andere naam en beginnen weer van voor af aan. 3 directeuren de namen zijn bekent Ari, Theo, en Paul jullie zijn erbij en een klantenservice aangeven op de website maar er geen hebben. Daarbij leven jullie in een fantasiewereld denk ik ga toch een opleiding volgen stelletje stunters bah bah durven zijn jullie!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over megafoodstunter.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over megafoodstunter.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door T.Jansen