Klacht: Megaprice

op 13 januari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Vandaag ben ik gebeld door Megaprices op mijn mobiel terwijl ik in de Bel mij niet register staat genoteerd. E-mail ontvangen dat zij €49,95 van mijn rekening binnenkort zullen afschreven voor een lot.
Ik kon dit afzeggen volgens de e-mail:
“U heeft zich bedacht en wil toch geen kans maken om schathemeltje rijk te worden? Dan kunt u dit, binnen 7 dagen, via deze link u zich afmelden: http://nl.megaprices.eu/systemcancel.aspx. In dat geval zal er geen automatische incasso van uw bankrekening plaats vinden. ”
Deze link werkt niet.

Hopenlijk word deze bedrag niet afgescreven maar ik wil dat al mijn gegevens bij hum kan wissen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht smurfatwork

1 jaar geleden - Beste Lezer, Op 14-01-2016 is er deze e-mail naar mij toegestuurd: Beste I. Kuperus, Wij hebben uw afmelding in goede orde ontvangen en zullen dit voor u in orde maken. Er zijn geen kosten aan verbonden en er zal dus ook geen incasso plaatsvinden. Mocht u in de toekomst toch interesse hebben in Megaprices, dan kunt u ons altijd een email sturen of ons bellen op 085-7325694. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Megaprices Met vriendelijke groet, Team Klantenservice Gelukkig antwoord op mijn e-mail met goede nieuws.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door smurfatwork