Klacht: meer dan 87 onterechte aanslagen van totaal plusmns 70000

op 01 juni 2016 over Belastingdienst in de categorie

ik had vorig jaar een klein koeriersbedrijf aan huis met 1 werknemer die parttime voor mij werkte voor 350 euro p.m. plotseling kreeg ik in juni dat jaar aanslagen omzetbelasting over meerdere kwartalen voor een bedrag van 20000 euro. mijn inkomsten zijn nooit hoger geweest dan 1500 p.m.
2 maanden daarna zijn er 2 bedragen van mijn bankrekening in beslag genomen van resp.11000 en 6000 euro.na lang bellen met diverse kantoren bleek dat alles onterecht was en ze zouden dit helemaal rechtzetten.echter i.p.d kreeg ik nog 87 loonheffingsaanslagen van soms 5000 euro in 1 maand. ik heb maar 6 mnd werknemer in dienst gehad maar wordt aangeslagen over 2 jaar loonheffingen ben failliet intussen. daarbij komt nog onterechte omzetbelasting.echter als ik bel beloven ze het uit te zoeken maar ondertussen blijven de brieven maar stromen .ik heb meer dan 87 brieven ondertussen over een periode van 8 mnd gestuurd.in totaal plusm. 70000 euro

ik zou graag de onterecht betaalde en in beslag genomen bedragen van 37000 eindelijk terug krijgen i.p.v loze beloften en de andere aanslagen moeten rechtgezet worden.
als je de enorme stapel brieven probeert te ordenen is dat bijna onmogelijk alleen al door de hoeveelheid aan een diversiteit aan soorten belasting.het lijkt wel of ze het speciaal op mij gemunt hebben
eigenlijk komt denk ik de belasting zelf er ook niet meer uit

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door peter vermeulen