Klacht: Mee neem menu met kortings bon

op 12 juni 2016 over KFC in de categorie Fastfood ketens

In de eerste plaats liep alles heel chaoties in de zaak waren 3 kassa’s open en 1 meisje die alle bestellingen klaar maakte. Ik kon in de zaak al zien dat ze het niet kon bol werken.Drankjes die zich bleven opstappelen op de counter. Ze had zeker wel 8 verschillende soorten bekers met frisdrank voor zich.

Ik had een bon in geleverd dat ik voor 10 euro 2 cola ,2patat en een bak met botsingen kon krijgen . En een kinderen menu. Dit zou ik mee nemen naar huis.
Thuis aan gekomen bleek dat de appelsap van mijn dochter had gelekt. Ze hadden dit in een open beker mee gegeven en de hele bestelling zat onder de appelsap. Er bleek dat 1 portie friet niet was geleverd en
De frietjes die we hadden gekregen waren niet goed in gepakt waren erg koud en ook de crispy burger was erg koud. Ook staat er op de bon geen korting aan gegeven .

Als ik zelf alles zelf beteken zou ik op en bedrag van 14 euro komen en dan nog 2 mayo en 1 katjup a 0.60 euro cent in totaal zou het net 15.20 zijn. Maar heb 16.35 betaald

Niet. Ik weet zeker dat ik hier niet meer terug kom en dan maar naar mc Donalds ga.

Ik hoop wel dat er iets met deze info wordt gedaan en dat er zeker meer structuur en orde nodig is in deze zaak. ( westerhaven Groningen)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bos672