Klacht: Medewerkers jeugdzorg vaak te onervaren

op 21 juli 2016 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

Het is gebleken dat ik een te jonge medewerkster heb getroffen die zich volledig laat intimideren door de vader van mij. Kids. Wat ik ook zeg, doe, feitelijk onderbouwd ik ben de overbezorgde moeder die dingen verzint en dus niet goed ziet. Voordat jeugdzorg aktie onderneemt en mijn verhaal serieus neemt moeten er eerst zeker echt slachtoffers vallen. Als ik de medewerkster en haar leidinggevende hierop aanspreek word het afgedaan als gezeur terwijl mijn ex echt alles voor elkaar krijgt bij jeugdzorg en mij keer op keer kleineert. De kinderen willen niet naar hun vader maar zijn te bang omdat te zeggen. Jeugdzorg te bang en niet in staat stelling te nemen en nee te zeggen belang van kinderen staat hier bij deze medewerkster zeker niet bovenaan

Ik wil gehoord worden en het gevoel hebben dat men mij serieus neemt. Luister naar mij en oordeel niet op voorhand. Leef je in en begrijp wie je tegenover je hebt. Laat je voorlichten over narcisme ipv je te laten gebruiken

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

Reactie van de melder van de klacht Marmpietersen

5 maanden geleden - Jeugdzorg neemt mijn klacht die precies voldoet aan de klachten procedure niet serieus want ze nemen m'n klacht niet in behandeling. We komen te dichtbij de oorzaak van het falende jeugdzorg beleid en het proces is zo sterk als de zwakste jeugdzorg schakel. Helaas zijn kinderen de dupe van dit beleid uitgevoerd door onervaren medewerkers waarvan de consequenties voor ouders en kinderen enorm is. Spijtig te moeten constateren dat ze niet ingaan op en niet willen luisteren.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marmpietersen