Klacht: Medewerker onbereikbaar bij telkens bellen

op 28 oktober 2013 over FNV in de categorie Vakbonden

Mijn contact persoon van de FNV bondgenoten krijg ik maar niet telefonisch te pakken, dus heb ik besloten om per email te reageren, ik wacht al 2 weken op bericht maar tevergeefs hoor ik niets, dus bel ik naar de bond en word gevraagd om mijn naam, vervolgens wordt er gezegd dat mevrouw niet in de buurt is. Ik betaal hierover en dan krijg je stank voor dank.

Als de bond de zaak oppakt en de contact persoon die met deze zaak bezig is bereikbaar is.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 27 mei 2016 om 11:41 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding.
De FNV is vanaf 2016 gestart met het beantwoorden van berichten op klacht.nl. Uw melding is vóór 1 december 2015 geplaatst en wellicht niet meer actueel. Om deze reden sluiten wij uw melding hier. Mocht uw melding nog wel actueel zijn dan horen wij dit graag van u. Kijk op https://www.fnv.nl/contact/ voor mogelijkheden om contact met ons op te nemen.
Wij hopen op uw begrip.

Jelte, FNV Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door yilmaz ab