Klacht: Masterchef aflevering 25-11-2016 kan niet worden teruggekeken

op 27 november 2016 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Beste mensen van kijk.nl
Ik zou graag de finale van Masterchef Australië willen terugkijken van afgelopen vrijdag 25 november 2016. Ik had het programma opgenomen thuis alleen toen ik bij het laatste onderdeel was het dessert stopte de opname ineens. Het programma staat wel op kijk gemist maar als je er op klikt zie je wel de reclame maar het programma speelt die niet af/het beeld word dan zwart.
Willen jullie mij helpen zodat ik alsnog het einde kan zien van deze Masterchef aflevering?
Bedankt!
Elisabeth

Beste mensen van kijk.nl en SBS6
Bedankt!
Elisabeth

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zwemgirl