Klacht: Markant luchtverfrisser aerosol lavendel

op 29 augustus 2016 over Markant in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 4 maal achter mekaar meegemaakt dat ik spuitbus maar voor tweederde krijg leeggespoten ondanks dat ik de spuitbus volgens gebruiksaanwijzing gebruik. Dus eenderde van de inhoud beland in de huiscontainer.Dit kan toch niet de bedoeling zijn van Markant.
Graag dat Markant dit gaat verbeteren.

Gewenste Oplossing:

Als Markant dit probleem oplost en een spuitbus naar mijn adres stuurt die ik wel helemaal leeg kan spuiten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Markant

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Markant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harrie Houwers