Klacht: malifide oplichters

op 03 april 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via de telefoon iets besteld bij Kortingcenter (dit hele bedrijf komt niet voor bij de kamer van koophandel). U raadt het al bedrag van rond de 40 euro afgeschreven van de rekening, maar de kortingspassen zijn nooit geleverd. Via internet erachter gekomen dat kortingcenter evenals puzzel for you etc oplichterspraktijken zijn en mk business hun maatjes. Ik heb het bedrag gestorneerd, normaliter krijg je dan een acceptgiro van een bedrijf om alsnog te betalen. Nu kreeg ik echter een mail, en daarop weer een etc…maar dan gelijk van een incassobureau, u snapt al, dit is niet de gang van zaken hoe een incassobureau werkt. Ik ga niets betalen, want ik heb allang door dat dit oplichters zijn. kijk maar eens bij www.klachtenkompas de berichten stromen binnen. Laat ze maar komen met een rechtzaak, sta volkomen in mijn recht.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer de politie deze oplichters tot stoppen maant, hoeveel mensen zijn hier al de dupe van? Bij oudere mensen blijven ze maar afschrijven, dus niet voor eenmalig. Ik vind het een grote schande! Dat dit allemaal zomaar kan. Ik heb ook gelezen dat ze nu ze je banknummer hebben ook onder andere bedrijfsnamen blijven afschrijven. Diep en diep triest. Nu heb ik het niet breed, dus hou mijn rekening elke week in de gaten, maar iemand die daar wat lakser in is of het zelf niet kan heeft het niet eens door. Ik ben tevreden als ik geen mail meer krijg van mkbusiness en dat de hele zaak opgedoekt wordt!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van

7 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van uw rekening zijn afgeschreven. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren. Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 08:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van uw rekening zijn afgeschreven. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever.
.

Alle klachten die gemeld zijn door giovanna313