Klacht: Malafide verkoopstrategie

op 13 juli 2012 over Internettelefoongids.nl in de categorie Online Gidsen

Met dank aan de klachten op dit platform niet in de malafide praktijken van Internettelefoongids.nl getrapt. Wil toch een klacht kwijt omdat de wijze van handelen van dit bedrijf ronduit frauduleus lijkt.

Zojuist gebeld door een van hun medewerkers of de afspraken die afgelopen week met mijn compagnon gemaakt zijn even bevestigd konden worden.
Ter overredingskracht werden datum, tijd en medewerker van het betreffende telefoongesprek zelfs genoemd.

Schandalig dus, om van mijn compagnon te horen dat hij helemaal niks toegezegd heeft, sterker nog; hij heeft helemaal niemand van Internettelefoongids.nl aan de lijn gehad!

Het verzoek tot ‘bevestiging’ is dus uiteindelijk de verkoopstrategie die wordt gehanteerd. Een verdorven strategie om mensen een dure vermelding aan te smeren. Aan de vele andere klachten hier te zien hebben ze er succes mee.

Doordat ik afgelopen week via dit platform bij Internettelefoongids.nl terecht kwam – te lang verhaal voor in deze klacht – ging er een belletje rinkelen en heb ik gelijk aangegeven dat wij NIKS te maken willen hebben met Internettelefoongids.nl.

Omdat dit verhaal bondig moest blijven heb ik tot mijn spijt veel details weg moeten laten. De honden lusten geen brood van de manier waarop dit spel gespeeld wordt. Wees dus alert!

1. Dat een of andere autoriteit de klachten over de frauduleuze handelswijze van dit bedrijf en de mensen erachter onder de loep neemt en actie onderneemt.

2. Dat Sponsoren op de site zich eens achter de oren krabben en zich bedenken welke praktijken ze financieren

2. Dat zo veel mogelijk mensen dit lezen en het enige juiste doen wanneer ze de naam Internettelefoongids.nl aan de andere kant van de lijn horen; z.s.m. de hoorn er op gooien!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Internettelefoongids.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Internettelefoongids.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Internettelefoongids.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door oostrum