Klacht: malafide praktijken van www.vinduwbedrijfonline.nl

op 06 juli 2012 over vinduwbedrijfonline.nl in de categorie Online Gidsen

Vandaag, 6 juli 2012, werd ik door een medewerkster van www.vinduwbedrijfonline.nl gebeld met de mededeling dat mijn vermelding op www.vinduwbedrijfonline.nl, op 6 juli 2013 uit hun bestand verwijderd zou worden. Ze vroeg mij of de gegevens voor dit laatste jaar (tot 6 juli 2013 dus) nog correct waren. En dat de rekening voor de 2 jarige vermelding (6 juli 2011 t/m 6 juli 2013) binnenkort naar mij verzonden zou worden. Ik gaf aan niets van een dergelijke overeenkomst af te weten. De medewerkster gaf aan dat ik verleden jaar, 6 juli 2011, telefonisch akkoord zou zijn gegaan, maar dat hier geen mail en/of brief ter bevestiging naar mij verzonden is. Toch heb ik, overdonderd als ik was, vandaag meegedaan aan een bandopname waarop ik aangaf dat ik zou betalen. Echter, nadat ik de telefoon had neergelegd, ben ik in mijn administratie gaan zoeken. Ik kon niets vinden over het bedrijf. De site zag ik vandaag trouwens ook voor het eerst.
Ik ben dus slachtoffer geworden van hun malafide praktijken.
En als ik hun bedrijfsnaam intik op Google dan word ik meer dan mij lief is bevestigd in het feit dat het bedrijf er malafide praktijken op nahoudt.

Nietig verklaring van de zogenaamde overeenkomst

Alle klachten die gemeld zijn door Sabobo