Klacht: Mailings

op 02 mei 2017 over MyClics in de categorie Spaarprogramma's

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg zonder dat ik mij hiervoor heb aangemeld elke dag meerdere mails van dat bedrijf. Iemand anders van een ander ipadres heeft zich aangemeld via een dierentuin actie. Heb al via formulier geprobeerd mij af te melden, kan nu niet inloggen om paswoord te resetten zodat er verder door de.persoon die zich heeft aangemeld verder.misbruik te maken van mijn mailadres, maar ze reageren niet op berichten en ik kan ze ook niet bellen door een gebrek aan een telefoonnummer van hun. Gewoon bagger dit want ze controleren ook niet via eem bevestiging of het.mail adres klopt dus is pure spam omdat ik geen toestemming heb gegeven. Opta moet maar eens een hele hoge boete geven.

Gewenste Oplossing:

Uitschrijving en voortaan niet meer zomaar zonder controle inschrijven op.mailinglijst.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MyClics

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MyClics nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcelhc