Klacht: Magic Bullet nog steeds niet leverbaar

op 18 juli 2012 over Droginet.nl in de categorie Drogisterijen

Op 3 juli de Magic Bullet besteld en direct betaald, maar tot op heden niets ontvangen. Ze zeiden dat het in week 28 geleverd zou worden, maar helaas. Ik ben er maar zelf achteraan gegaan. Dinsdag komen ze binnen en worden dan direct aangeboden bij TNT. Vervolgens krijg ik vandaag een mail:

De belangstelling voor de Magic Bullet is zo groot dat onze leverancier
het product niet zo snel kan leveren als er gevraagd wordt.
Vandaag kregen wij bericht dat het product medio week 31/32 weer opnieuw
worden geleverd. We krijgen het product in deel leveringen binnen,
hierbij hanteren wij een wachtlijst i.v.m. de grote navraag.
Zodra de levering van binnen is word uw bestelling verstuurd.

Ik geloof hier eerlijk gezegd niets meer van.

Ik wil mijn geld terug zodat ik hem ergens anders kan bestellen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Droginet.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Droginet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Droginet.nl

Heeft op 19 juli 2012 om 13:01 geantwoord

Wij hebben aan de klant uitgelegd dat wij de bestellingen op volgorde leggen en zodra wij een levering binnen krijgen deze aan de klanten verstuurd wordt, maar natuurlijk eerst aan de klanten die nog eerder besteld hebben. De producent kan niet zo snel produceren als besteld wordt en dit betreft dus niet alleen ons, wij doen ons best om de bestellingen meteen te versturen zodra wij het product binnen hebben. Hiervan werd mevrouw al eerder via email op de hoogte gebracht.
De klant heeft een gisteren een e-mail aan onze klantenservice gestuurd om te annuleren. Deze is vanmorgen door mijn collega verwerkt, de bestelling geannuleerd en het bedrag wordt teruggestort.

Alle klachten die gemeld zijn door consumen