Klacht: magere rollade

op 26 december 2012 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Voor de kerst kocht ik een magere rollade bij jullie, aan de buitenkant zag deze ook heel mooi en vooral mager uit, zonder vet dus, maar na deze gebraden te hebben en aangesneden voor het kerstdiner viel deze echt wel tegen, van binnen zat er wel ERG veel vetstukjes in en was dus helemaal niet mager ! Dit valt me heel erg tegen van Jan Linders omdat ik altijd het braadvlees bij jullie haal wat van hele goede kwaliteit is en erg lekker…jammmer

De rollade koste zoiets van 8 euro, maar ik heb geen bonnetje meer omdat ik dat nooit bewaar, logisch want ik ben altijd tevreden over de kwaliteit van jullie, de oplossing lijkt mij dat het door gegeven moet worden aan de leverancier van het vlees

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 27 december 2012 om 09:33 geantwoord

Jan Linders klantenservice heeft een e-mail gestuurd naar de klant met uitleg over de genomen stappen.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Jan Linders beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door HPM