Klacht: mag mijn kids niet zien zonder contact verbod

op 26 juli 2017 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

Halloo Ik heb problemen met BJZ Te Helmond Gezinsvoogd Mw J Van Wetten die me totaal niets toe laat terwijl ik geen contact vebod heb ,ook zijn er dreigementen geuit tegen de moeder van onze kids ! op geen één enkel voorstel gaan ze op in ! terwijl ze zelf elke uitspraak van de rechtbank schenden en ook schennis van de mensenrechten ! BJZ ligt zelf OTS van De NL Staat ! schandalig hoe men in NL wordt behandeld ! doordat wij totaal de hulp niet kregen die we nodig hadden zoals elke week in het nieuws te horen en te lezen is kan het gewoon zo doorgaan ! ik mag helemaal niets van ze ,dat bepaald de rechtbank toch !? en ook Herlaarhof is al 4 maanden uit onze situatie ,maar maakt niets uit ! zo gaat altijd goed fout natuurlijk !

ik ben tevreden als ik normaal met hun door één deur kan en mijn kids zsm mag zien ,,ze geven aan hoe langer ik bij ze wegblijf des te moeilijker de hechtingsband wordt maar ze laten me niets toe !! ik heb rechten zegt iedereen ! ben het echt zo beu nu ! wij hebben tweeling zoontjes van 3 jaar oud !! machtmisbruik is dit ! maken alles kapot en is bekend ook !

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vdspijker