Klacht: Machtsmisbruik

op 05 mei 2016 over Politie in de categorie

Ik heb een klacht over één van jullie politieagenten, ik neem aan dat jullie er niet van gediend zijn als deze zijn werk misbruikt voor prive doeleinden, namen zal ik hier maar even niet noemen.
Deze meneer heeft met mij een vertrouwensband opgebouwd en mij verzekerd dat hij zijn werk nooit zal betrekken in het privecontact, mits dit natuurlijk echt noodzakelijk is maar dat was niet het geval.
Achter mijn rug om heeft deze meneer in systemen/op sites,via zijn werk gezeten om achter het één en ander van mij te komen, je zal het vast niet verwachten want ach het is zo’n leuke kerel, maar ondertussen.
Doordat dit gebeurd is ben ik nu ook van dingen op de hoogte die ik helemaal niet zou moeten weten.
Het vertrouwen in de politie is flink geschaad door het fijne agentje wat jullie in dienst hebben.
Dit kan echt niet!

Ik ben tevreden als deze meneer ontslagen word, zulke politieagenten moet je niet in dienst willen hebben.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Politie

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Politie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Misssnoopy29