Klacht: Maarten Mark is in Undercover boss

op 26 oktober 2017 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Hallo,

allereerst was er verkeerd geprogrammeerd i.p.v. op vrijdag was het donderdag!

Ten tweede; wat een afgrijselijk programma en zeker in het bijzonder Maarten Markus. Ik ken hem van 20 jaar geleden en hij heeft op weg naar de top héél véél slachtoffers gemaakt ! Dat deze man nu pas de werkvloer opgaat is echt schandalig en dan de filantroop uithangen; hij heeft jarenlang van deze hardwerkende mensen GESTOLEN !

Zo gaat dat met arrogante hotello’s (hogere hotelschool afgestudeerden); met totaal geen ervaring aan de top beginnen en dan in zo’n programma respect zoeken en waardering, bah !
Zijn compassie is totaal misplaatst, nep en ongeloofwaardig, deze man heeft geen hart. Doet dit programma ter eer en glorie van zichzelf; terwijl vrouw in verwachting op de bank zat liep meneer met receptionistes te flirten !
Dat SBS zich laat lenen voor dit soort wolven in schaapskleren tekent de zender; hoor en wederhoor toepassen zou beter zijn; check uw feiten !

Groeten en heel veel beterschap van
de enige echte Marc.

rectificatie

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door macromarc