Klacht: louche bedrijf – amateurs

op 20 mei 2016 over PrachtigKado.nl in de categorie Internetshops - Cadeau's

We hadden een spoedje vanwege kraambezoek buitenland op 29 april. Aangezien Prachtigkado.nl adverteerde met voor “morgen in huis” op 24 april (zondag) bestelling gedaan. badjas + slaapzak met naam A. 2e badjasje met naam B. (levering zou dan dinsdag 26 april moeten zijn). Niet tijdig bezorgd. We kregen de producten allemaal met naam A op 28 april binnen. 29e onderweg nog meerdere malen getracht te bellen, maar zijn niet bereikbaar, voicemail luisteren ze niet af. Box is vol en kan niet eens meer inspreken. Gemailed en na terugkomst 3 mei,
Eindelijk reactie: zouden we correctie toegezonden krijgen en we mochten foutieve houden of weggooien. Niet handig aangezien bezoek voorbij was (en kind al 2 kado’s had en het andere geen) en opsturen even duur is als product zelf, maar goed. Niks goedkoops aan dus.
Ontvingen we op 4 mei een handdoek voor een klant in Roosendaal, met pakbon: 159332. Bij navraag waar de levering bleef, want T&T code krijg je ook niet standaard, zeiden ze had je al moeten hebben. Laten weten dat het niet onze bestelling was die geleverd was. En wanneer we het nou konden ontvangen… kregen we na op 13 mei badjasje met naam A erop ipv naam B. Dus nu 2 badjasjes met verkeerde naam erop. En de lacher.. orderbon erin stond handmatig bij geschreven. “Nazenden” met pijl op product en naam omlijnd en al. En nog verkeerde naam erop. Dit via mail kenbaar gemaakt dat ik product niet meer hoefde en ik creditering wilde. Reactie dat creditering akkoord was en ingepland zal worden. En zij de verkeerde producten retour wilden zien. Ik zei: prima, ontvang graag de creditering en een retournummer. Ik ga niets voorschieten. Toen werd er gezegd foute producten mochten we houden.Sindsdien niets meer vernomen. En wacht nog steeds op creditering. En 3 producten die bij oud textiel liggen.

Wanneer ik creditering heb ontvangen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PrachtigKado.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PrachtigKado.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chris78