Klacht: Los liggende stoeptegels.

op 20 september 2016 over Gemeente Alphen aan den Rijn in de categorie

Wij wonen al 32 jaar in de Steinenbuurt, in al die jaren is er nog nooit echt iets aan de bestrating in de buurt gebeurd. Waardoor onze wijk ziender ogen achteruit gaat, op het armoedige af.
Er ontstaan nu gevaarlijke situatie’s, door losliggende stoeptegels door de hele wijk, met name in de Batenstein wat ook nog eens een drukke straat is met voetgangers en kinderen ivm met de 3 scholen die daar gevestig zijn. De oorzaak is dat er zoveel bomen zijn, waarvan de wortels in de loop de jaren zo groot zijn geworden, dat zij de stoeptegels o hoog drukken.
Bij ons voor het huis batensteijn 37 t/m 49 is het , het ergst .
Ik zie herhaaldelijk mensen op de weg lopen, om de stoep te ontwijken.
Moeders met kinderwagens, oudje met rollators enzv.
Dit zijn gevaarlijke situatie’s aan het worden, zelf heb ik ook al hinder ondervonden, door dat mij voet achter een tegel bleef steken en ik daar door mijn everwicht verloor.
Mijn dringde vraag is dan ook aan U , als gemeente kan daar zo snel mogelijke wat aan gedaan worden.

In afwachting, dank ik U bij voorbaat.
Afz J.A. van Scherpenzeel.

Graag zo snel mogelijk oplossen Aub

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Alphen aan den Rijn

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Alphen aan den Rijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anke van Scherpenzeel