Klacht: Loonbeslag voor een oude vordering van UPC

op 03 juni 2021 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Tot mijn verbazing kreeg ik vandaag een brief van de deurwaarder dat er een loonbeslag is gelegd over een vordering van 2010 ik wist niet eens dat ik een vordering had. Ik heb jarenlang niet eens een schrijven hierover gehad. Ik weet niet eens over welke facturen het gaat. De facturen worden niet eens bijgevoegd.

Als dit daadwerkelijk ten uitvoer word gelegd verlies ik mijn baan aangezien ik een financiële functie heb en ik dan niet meer mijn functie mag uitoefenen

Er zou n vonnis zijn maar ook die zat er niet bij. Nu dreig ik alles te verliezen voor n vordering waarvan ik het bestaan niet eens afweet.. Na 11 jaar. En zo te lezen ben ik niet de enigste.

Als deze vordering zou bestaan, waarom ben ik niet aangeschreven, ik ben wel een aantal keren verhuist maar ik woon al jaren op hetzelfde adres. Een loonbeslag lijkt mij onterecht na 11 jaar en dit heeft grote gevolgen voor mijn toekomst

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar LAVG over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door LAVG in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat LAVG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LAVG

Heeft op 04 juni 2021 om 11:02 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

U hebt een klacht over ons geplaatst op Klacht.nl. Om uw klacht in behandeling te nemen, vragen wij u om uw klacht rechtstreeks aan ons te zenden. U kunt dat doen via onze website: www.lavg.nl - organisatie - klachtafhandeling, waarna u van ons een inhoudelijke reactie ontvangt. Om dubbele werkzaamheden te voorkomen zullen wij niet verder via Klacht.nl met u communiceren.

LAVG Gerechtsdeurwaarders

Alle klachten die gemeld zijn door Chianty