Klacht: Locatie opleiding

op 30 augustus 2018 over NCOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik wilde mij inschrijven voor een professional master arbeidsrecht. Beschikbare locatie: Maastricht met als alternatief Eindhoven indien Maastricht niet door kan gaan vanwege aantal deelnemers. Begin 2018 aangemeld. Nu een paar weken voor de startdatum, nog altijd geen definitieve bevestiging ontvangen. Vandaag gebeld. Wat blijkt, enige optie is Rotterdam! Geen enkele locatie buiten Rotterdam gaat van start vanwege aantal deelnemers. Dit is mij vooraf nooit verteld. Enige twijfel was of maatrecht zou doorgaan, maar dan toch zeker Eindhoven. Ik woon in zuid limburg dus Rotterdam is geen optie

Een passende locatie!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCOI over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NCOI in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NCOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NCOI

Heeft op 06 september 2018 om 15:30 geantwoord

Beste SusanneSchat,

Hartelijk dank voor uw klacht waarin u uw ervaring deelt over de beschikbare locaties van uw opleiding. We vinden het vervelend als er een misverstand is ontstaan rondom de startgarantie van uw opleidingsmodules in Maastricht. Om de kwaliteit van de opleidingsmodules en de interactie in de groep te kunnen waarborgen dienen er voldoende aanmeldingen te zijn om een opleidingsmodule te kunnen starten in uw voorkeurslocatie. Indien het aantal aanmeldingen voor de opleidingsmodule enof uw voorkeurslocatie onverhoopt onvoldoende blijkt dan nemen we hierover persoonlijk contact met u op en kijken we in overleg graag met u naar een passend alternatief. Het is ons streven om de modules aan te bieden op de locaties en het dagdeel van uw voorkeur, maar wij kunnen dit helaas niet als garantie afgeven. Naar aanleiding van uw ervaring en klacht hebben wij telefonisch contact met u opgenomen om de situatie te bespreken. We nemen uw persoonlijke ervaring en feedback mee in ons proces ter optimalisering van onze informatievoorziening.

Heeft u nog vragen of opmerkingen dan helpen wij u graag telefonisch of per e-mail verder.

NCOI Opleidingen

Heeft op 06 september 2018 om 15:37 geantwoord

Er is geen oplossing geboden!

Bericht van NCOI

3 maanden geleden - Beste SusanneSchat, Hartelijk bedankt voor uw reactie. We begrijpen dat een alternatieve locatie of vergelijkbare opleiding u persoonlijk geen gewenste oplossing bieden en u hiertoe heeft besloten elders een opleiding te starten. We vinden het spijtig u daarom niet als student te mogen verwelkomen. Bij het afsluiten en het plaatsen van een reactie op uw klacht ontstaat de status 'opgelost'. Dit betreft automatisch proces van klacht.nl waar wij geen verdere invloed op hebben. Onze excuses voor de mogelijke verwarring. Met vriendelijke groet, NCOI Opleidingen

Alle klachten die gemeld zijn door SusanneSchat