Klacht: live straem

op 26 augustus 2016 over SBS 6 in de categorie Omroepen

ik ben een trouwe betaal straem kijker van 2eur50 in plaats van de bewoonens zie je niet anderes dan de koeien of de stal moet we daar uuren na kijken we hebben liever de bewonens dan de beesten of de stal moeten we daar voor betalen dat je de stal zie met koeien en kippen en muisen en ratten nou dat vind ik zonder voor dat geld of gaat dat voor dierenvonds voor bas dan heeft die jonge ook wat

ik ben eddy kreutz en ik betaalt altijd trouw utopia staem ik hoop dat we meer van de bewonnens zien dat de stal zal leuk zijn en die regie moeten ook even op letten wat ze doen wand ik hoor wel je acu en dan zender kamer maar doe er wat aan voor meer bewonens kijken in plaat voor de stal

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

Reactie van de melder van de klacht eddy kreutz

4 maanden geleden - ik zou leuk vinden dat er wat aan gedaan word met dat live staem dat we meer bewonnens zien dat de stal bedankt daar voor wand ik betaal wel voor de bewonens en niet voor de stal

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eddy kreutz