Klacht: list en bedrog??

op 15 maart 2017 over Bosveld Incasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bel net op word er gezegd mvr die en die is even niet op haar plek.Noem mijn klant nr word er gezegd die is er morgen weer???? Ben nu al even bezig om mijn gemaakte administratie kosten terug te krijgen na een foutief beslag op mijn bankrekening.

Gewenste Oplossing:

betaal !!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bosveld Incasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bosveld Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bosveld Incasso

Heeft op 21 maart 2017 om 09:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

17-03-2017: De zaak is besproken met betrokkene en administratiekosten zijn vergoed.

17-03-2017: De zaak is besproken met betrokkene en administratiekosten zijn vergoed.

17-03-2017: De zaak is besproken met betrokkene en administratiekosten zijn vergoed.

17-03-2017: De zaak is besproken met betrokkene en administratiekosten zijn vergoed.

17-03-2017: De zaak is besproken met betrokkene en administratiekosten zijn vergoed.

Alle klachten die gemeld zijn door jamzz