Klacht: liegen, mishandelen

op 25 juli 2017 over Huisartsenpraktijk Pantaleon in de categorie Artsen

17 july 2017 informatie gevraagd bij de balie van het pantaleon over de klachten functionaris ,ik heb een email adres gekregen dat ik moest mailen ! ik heb dit mail adres 1 keer gemaild met de vraag om een afspraak te maken ,krijg geen gehoor ,daarna had ik nog eens gemaild en en wat prive dingen verteld waarom ik een klacht wil indienen ! 19 july krijg ik een mail terug van inge kessels dat de dokter mij probeerde te bellen etc ! wat blijkt inge kessels heb ik maandag gezien en zij is die gene die mij dit mail adres gaf ! dus het pantaleon in panningen heeft geen klachten commissie !! en is dus partijdig te werkgegaan zij heeft mijn korte klacht door gemaild naar men huisarts ,mijn huis arts schrok hiervan en heeft mij geprobeerd te bellen !! dit is natuurlijk niet de gang van zaken !! elke instantie moet een commissie hebben die onpartijdig is !! ik ben geestelijk en sexueel mishandeld door de poh en deels door men huisarts geestelijk !! ik ben 6maanden lang mishandeld geweest door het fact team ik heb snel aan de bel getrokken bij de huisarts maar die deed hier niks mee
ik ben geestelijk en lichamelijk helemaal kapot gemaakt
ik kan niet meer
die mevrouwe inge kessels is de assistente van mijn huisarts dus zij hebben zig voor gedaan als klachten functionaris terwijl zij dit niet is wat is er nu gebeurd zij heeft alle informatie door gespeeld naar mijn huisarts !! en zullen dit ook door spelen naar de poh om zich zelf uit de nesten te werken

niet ik ben er klaar mee in ben lichamelijk en geestelijk helemaal kapot

Alle klachten die gemeld zijn door soufian1984