Klacht: Liegen bedriegen afspraken niet nakomen

op 03 mei 2018 over UWV in de categorie Overheid

Mijn vrouw heeft veel problemen waaronder automutilatie, pleinvrees. fibromyalgie en geestelijk gaat het ook niet goed met haar.
Sommige dingen was ze goed mee aan het werk en gingen de goede kant op zoals de automutilatie maar na een gesprek met het uwv begon alles weer van vooraf aan.
Bij het uwv eerst een gesprek geweest bij een arts die heeft om te beginnen ons het rapport niet toe gestuurd en dit rapport was niet compleet. toen naar de arbeidsdeskundige die heeft een oordeel geveld op een niet compleet rapport en beloofd dat wij het rapport alsnog zouden krijgen. Ook zei heeft nagelaten deze afspraak na te komen.
Inmiddels hebben wij gebeld met het uwv omdat ik weet wat voor lui het zijn om te informeren wanneer de uitkering zou stoppen en wanneer we een ww aan moeten vragen.

De antwoorden van mijnheer Lentink waren 17 stopt de uitkering en begin juni kunt u pas een uitkering aanvragen.
Nu krijgen we een brief weer van een andere dat de uitkering op 2 juni stopt en dat ze ene maand van te voren de ww aan moet vragen en nee we hebben het rapport nog steeds niet mogen ontvangen.

Inmiddels is mijn vrouw weer zo ver dat ze wil atomiseren en ze gaat naar bed met uwv en ze word wakker met het uwv

Het liefst wanneer alle niet capabele medewerkers van het uwv op straat staan maar goed in ieder geval willen wij een eerlijk antwoord,

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UWV

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UWV nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Reinald van der Meij

3 maanden geleden - nooit wat van gehoord

Alle klachten die gemeld zijn door Reinald van der Meij