Klacht: lidmaatschap opzeggen

op 05 oktober 2016 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

aangezien ik als NIET student niet in aanmerking kom voor een kamer en ik almiddels via een advies van een kennis een kamer heb kunnen bemachtigen, wens ik ook niet meer bij dit bedrijf aangesloten te zijn. ik heb meerdere keren geprobeerd dit te stoppen, maar er wordt toch iedere keer weer geld afgeboekt!

geen bemiddeling meer door Huurwoningbemiddeling

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 05 oktober 2016 om 13:55 geantwoord

Geachte heer Koekkelkoren,

De aangeboden kamers worden hoofdzakelijk aan studenten verhuurd. Bij woningen en appartementen gaat de voorkeur van de verhuurder niet uit naar studenten.

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij uw inschrijving voor u hebben beëindigd. U ontvangt van ons geen mailing meer met het huurwoningaanbod.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Bart Koekkelkoren