Klacht: Lidmaatschap omzetten naar studentenlidmaatschap

op 18 april 2015 over FNV in de categorie Vakbonden

Na een jaar lang gratis lid te zijn geweest van de FNV werd dit lidmaatschap omgezet naar een normaal lidmaatschap. Na het sturen van een mail met het verzoek dit normale lidmaatschap a 17 euro per maand om te zetten naar een lidmaatschap voor studenten onder de 21 jaar a 25 euro per jaar kreeg ik na twee weken nog geen reactie.

Toen heb ik maar gebeld, na een kwartier van de ene afdeling naar de andere te zijn door verbonden kreeg ik iemand aan de telefoon die het voor mij zou regelen en er voor zou zorgen dat ik een aangepast factuur zou ontvangen en mijn lidmaatschap zou worden omgezet.

Nu ontvang ik echter weer een factuur van 17 euro per maand. Ik heb hier een week geleden weer een mail voor gestuurd. Maar weer blijft de reactie uit.

Ik vind dit een zeer teleurstellende zaak en had wel beter verwacht van een organisatie die er is om mensen te helpen.

Als mijn lidmaatschap wordt omgezet naar een lidmaatschap voor studenten onder de 21 jaar a 25 euro per jaar. En de twee facturen a 17 euro die mij in deze periode onterecht in rekening zijn gebracht worden gecrediteerd.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 juni 2016 om 14:54 geantwoord