Klacht: Lidmaatschap nooit aangevraagd

op 17 januari 2015 over FNV in de categorie Vakbonden

Nooit een lidmaatschap aangevraagd maar wel een brief ontvangen van incasso bureau en als je mailt naar de FNV dan komen ze met u heeft telefonisch contact gehad ik heb nog nooit iemand gesproken en heb mij nooit ingeschreven en geef aan dat het ogezecht moet worden zegen ja dat kan per 1 april dus zit nog 4 maanden vast aan iets wat ik nooit heb aangevraagd en ze kunnen mij ook niet aantonen dat ik iets heb aangevraagd bijvoorbeeld een ondertekent contract of en opgenomen mondelinge afspraak.
Ik ben en zal nooit lid worden van de vakbond die mij jaren langer willen laten werken terwijl de eigen leden er tegen waren vakbondsmensen zijn stelletje oplichters die alleen voor eigenbelang in de organisatie zitten met de meeste hebben ook nog een politieke achtergrond als ze klaar zijn ( net zoals die dikke trol jonggerieus) krijgen ze een mooi baantje(voor een politieke partij) aangeboden laat de mensen langer werken dan krijg jij een mooi baantje stelletje oplichters

Na excuses en opzegging met terugwerkende kracht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 juni 2016 om 13:39 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Sharrif