Klacht: Lidmaatschap betaald via Fiad Creditmanagement, DCE blijft innen via Fiad Creditmanagement

op 27 november 2015 over Discount Card Europe in de categorie Creditcards

Ik ben al vanaf 17 november 2002 lid van Discount Card Europe (DCE) te Emmen. Elk jaar werd er € 20,= van mijn rekening afgeschreven.
Wat mij opviel is dat de afschrijving elk jaar vroeger in het jaar gedaan werd. Afgelopen Juli-15 hebben zij ook € 20,= automatisch afgeschreven. (zie bijlage 1)
Dit zag ik pas eind augustus 2015. Bij mijn bank via internet heb ik deze afschrijving gestorneerd, op 29-2015 had ik het weer terug op mijn rekening. (Zie bijlage 2)
In de 2e week van sept.-15 kreeg ik een brief van Fiad BV Creditmanagement, waarin ik gesommeerd werd om € 25,= te betalen. De betaling heb via internetbankieren overgemaakt op 16-9-2015. (zie bijlage 3). Na deze betaling gedaan te hebben hebben ze nog 2x geld automatisch van mijn rekening afgeschreven, respectievelijk 30-9 en 30-10. In beide gevallen een bedrag van € 25,=. Beide heb ik ook laten storneren. ((zie bijlage 4,5,6 en 7). Na deze stornering heb ik deze incasso van Fiad BV op mijn bank geblokkeerd. Op 26-11 2015 hebben ze opnieuw geprobeerd te incasseren, wat niet lukte i.v.m. met mijn blokkering (zie bijlage 8)

Ik zal tevreden zijn, als mijn lidmaatschaap stop wordt gezet bij Discount Card Europe en dat al mijn gegevens bij Discount uit hun bestand wordt gehaald.
Ook zou ik graag willen dat Fiad Creditmanagement mij nog lastig valt met automatische incasso\\\'s van mijn bankrekening af te schrijven (kan niet meer omdat ik deze incasso hebben laten blokkeren bij de bank).
Graag zou ik van Discount Card Europe en van Fiad Creditmanagement een bevestiging willen ontvangen dat zij mij inzake Discount Card niet meer automatisch van mijn bankrekening afschrijven.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Discount Card Europe

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Discount Card Europe nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Anja de Vries

2 maanden geleden - Ik wilde vanmiddag opnieuw een klacht indienen datum 30 juli 2017 waar ik ook alles op de formulieren digitaal heb ingevuld. Krijg ik door dat de gebruikersnaam al bestaat. Nu zag ik dat ik waarschijnlijk nooit op de bevestigingsknop voor mijn klacht heb geklikt? Heb ik vanmiddag een paar keer gedaan maar krijg steeds een error. Krijg ik van jullie steeds opnieuw een bericht om opnieuw te klikken op de bevestigingsknop maar lukt nog steeds niet! Wat moet ik nu doen?

Reactie van de melder van de klacht Anja de Vries

2 maanden geleden - Hallo Robin, Je schreef dat je een bericht op Twitter heb geplaatst 1 jaar geleden? En je schrijft ook 1 jaar geleden dat je een bericht over deze klacht van Discount Card hebt geplaatst en dat het nog niet in behandeling is genomen. Verder heb ik nog niets vernomen van deze klacht die ik heb geplaatst in 2015. Zie ook mijn reactie die ik vandaag nog plaatste. Ik wilde een nieuwe klacht indienen vandaag over het zelfde onderwerp omdat ik deze maand opnieuw 2 brieven heb ontvangen met een sommatie om volgens hun een openstaand bedrag van Discount Card via FIAD Incasso uit Meppel. Ik weet niet wat ik nu nog kan doen aan dit probleem, betalen doe ik zeker niet aan FIAD Incasso.

Alle klachten die gemeld zijn door Anja de Vries