Klacht: Lidmaatschap

op 10 november 2014 over FNV in de categorie Vakbonden

IK ben in Februari lid geworden van de FNV. Toen ik ze in Augustus nodig was waren ze nergens te bekennen. Er werd mij meegedeeld dat ik eerst een jaar lid moest zijn voordat ze iets konden betekenen. Nu ben ik ontslagen bij mijn werkgever per 1 Oktober. De advocaat kosten heb ik dus zelf kunnen betalen. Dankjewel FNV! Vandaag gebeld met het FNV om aan te geven dat dat ik mijn contributie niet meer kan betalen omdat ik in de ww zit. Echter is het lidmaatschap pas naar een jaar jaar opzegbaar dit betekent dus dat ik nog tot Februari eraan vast zit,wel kon de contributie omlaag daarvoor kon ik een mail sturen wat na enkele weken in behandeling werd genomen. Ik ben hier erg boos over. Er worden je gouden bergen beloofd maar als ze ze nodig bent heb je er niks aan!

LIdmaatschap per direct opzegbaar in in het ergste geval de contributie per direct omlaag!

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 juni 2016 om 11:19 geantwoord