Klacht: Lidmaatschap

op 13 december 2017 over FNV in de categorie Vakbonden

FNV lijkt een onvoorspelbaar en onbetrouwbaar partner gebleken wanneer het zegt en uitdraagt ” op te komen voor een rechtvaardig Nederland ” en het de belangen van leden betreft.
Als gedurende de tijd en na vele gesprekken met diverse (?) vertegenwoordigers en bestuurders van deze zieltogende organisatie duidelijk wordt dat een deel van het probleem betrekking heeft op een instabiele inkomen dmv ( hoogstwaarschijnlijk) onrechtmatigheden en wantoestanden bij gemeente en daarmee ook de contributie in gevaar komt. Dan trekt FNV zich stilletjes terug en schort het lidmaatschap op. Dat moet je dan vernemen van het callcenter alwaar ze doodleuk vertellen dat dat middels de post is gecommuniceerd. Dat ik een ( vrijwillige) budgetcoach, dus geen! bewindvoerder, is een recht dat ik zelf bepaal waar ik mijn geld aan uit geef en dat hij dat maar te faciliteren heeft. Het recht om zelf te bepalen hoe ik leef, mijn eigen regie voeren, mijn mening kunnen verkondigen dmv juridische bijstand van FNV als deze rechten al jaren lang onder druk staan na de decentralisatie .. Het zal juridisch moeten blijken maar door er stilletjes tussenuit te knijpen geeft deze bond wel duidelijk aan in hoeverre de loyaliteit van FNV blijkt . Je betaalt nihil dus je krijgt nihil

Als mijn situatie en de gevolgen getoetst worden aan de wet en de bedoeling van de wetgever. Als blijkt dat deze gemeente nalatig is juridische bijstand verlenen en achteraf de rechtmatige kosten berekenen zodat in ieder geval recht kan geschieden

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door M.van.Breukelen