Klacht: lidamaatschap

op 21 juni 2012 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

hallo: hierbij wil ik u een bericht sturen i.v.m lidmaatschap hotelgroup verleden jaar kreeg ik een grote envenlop met pasje en kortingen die heeft ik teruggestuurd na hotelgroup en door gegeven dat ik niet lid wilde worden zij hebben mij toen benaderd via mobiel en met van dat ik 1van de winnaars was kreeg een reis gratis na een bestemming ik heb mijn zoon die deurwaarder is er na laten kijken en heeft mij om niet op deze lidmaatschap in te gaan en heb ik het terug gestuurd heb niets getekend ik ben niet van plan om het bedrag in een bodemloze put te betalen mocht het een probleem kopen dan ben ik genoodzaak om mijn advocaat in te schakelen ik hoop hier mee voldoende gereageerd te hebben met vriendelijke groet verblijf ik n.c.a treuren

geen een

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:39 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door nca