Klacht: Levert niet. Vals telefoon nummer in voorwaarden. Reageert niet op mail.

op 07 maart 2020 over Tewauw.nl in de categorie Internetshops - Hobby en Verzamelen

34 dagen geleden heb ik via deze website een product besteld. Direct na het bestellen kreeg ik een mail waarin gesteld werd dat ze wegens populariteit op dit moment niet op voorraad waren. Onzin, dit product is nooit op voorraad geweest en wordt door de onderneming vanuit China besteld wanneer er een bestelling wordt geplaatst. In principe heb ik hier geen problemen mee, mits dit duidelijk vermeld staat bij het product, en ik hier geen huichelachtige uitleg over krijg in de order bevestiging.
Volgens deze mail zou het product binnen 14 dagen geleverd worden. Echter heb ik het nog steeds niet ontvangen.
Tussentijds heb ik meermaals geprobeert in contact te komen met tewauw of jester (de kvk naam van dit bedrijf). Op de site staan niet de verplichte contact methodes (telefoon en email). Via het antwoord formulier wordt niet gereageerd en het telefoon nummer in de algemene voorwaarden is nep. Op mails naar het email adres waar de order bevestiging vandaan komt volgt ook geen reactie.

Volgens de algemene voorwaarden heb ik het recht de koop te ontbinden indien er na 30 dagen geen levering plaats vind en het aankoop bedrag terug te ontvangen. Dit verwacht ik dan ook terug op het rekening nummer waarmee ik order 398429 betaald heb. Tevens verwacht ik dat de onderneming duidelijker gaat communiceren over de levertijden en gaat voldoen aan de wettelijke verplichtingen met betrekking tot het vermelden van contact gegevens.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tewauw.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tewauw.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pim212