Klacht: Levering kaarten via koeriersdienst.

op 07 maart 2017 over Kiwa in de categorie Certificeringsbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kaarten worden alleen nog geleverd door koeriersdienst, vorige maand werd mijn werkplaatskaart geleverd, aangezien ik zaterdags ook vaak werk, heb ik hiervoor speciaal een aantal uur verlof voor moeten opnemen. Deze week wordt mijn chauffeurskaart geleverd, ook hier moet ik weer vrij voor nemen. Leveren op mijn werkadres is niet mogelijk…wat een slechte service! Ophalen op postkantoor ging altijd perfect, kon ik zelf inplannen…

Gewenste Oplossing:

Terug naar oude regeling..gewoon ophalen op postkantoor!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiwa over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kiwa in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kiwa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kiwa

Heeft op 18 juli 2017 om 09:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door CeesDaf