Klacht: Levende insecten in besloten verpakking

op 15 juni 2017 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Er zat een levende insect kruizING tussen een kakkerlak en een spin in onze eerste verpakking van Nutricia onze baby is pas enkele dagen oud. Je denkt dan gelijk zitten er ook eitjes in de verpakking enz Nutricia hebbie. Ingelicht ze zijn gelijk de dag erna per koerier het pak komen ophalen met het insect ik.kreeg als vergoeding een nieuw pak van 12 Euro en een knuffel en een brief met verontschuldingen daarop hen ik weer gemail of ze het wel serieus namen ik.kreeg daarop een telefoontje dat het in Ierland in onderzoek was. Nu 1 week later nog steeds niks gehoord.

Een fatsoenlijke compensatie van het leed en ergenis

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 15 juni 2017 om 20:50 geantwoord

Beste Raymond, bedankt voor je bericht via klacht.nl. We waarderen de moeite die je het genomen om ons hierover te informeren. Ons kwaliteitsdienst heeft het insect uitgebreid onderzocht en we hebben hierover vanavond telefonisch contact met jou gehad. We vinden het erg spijtig om te horen dat de compensatie niet naar jullie verwachting was, deze is met zorg door ons samengesteld. We hebben je ongenoegen met de betrokken afdelingen gedeeld. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Ginger - Nutricia voor jou

Heeft op 15 juni 2017 om 22:17 geantwoord

Er wordt gesteld dat het insect bij ons thuis in het pak is gekomen ik vind deze insinuering echt uit alle proporties. Ik heb al een aantal keren contact gehad met Nutricia maar meer dan : we weten het niet of het ligt niet aan ons komen ze niet.
een vergoeding van 12 euro \"is met zorg samengesteld\" schrijven ze dat nu echt?
( 1 nutricia pak ( is door mij zelf betaald want jullie hebben het oude pak meegenomen) een knuffeltje, potje erwten en bambix)het is een pakketje dat al lang klaar ligt , mijn dochter mag nog geen Bambix of ertwjes hebben ze is pas 5 weken!!
Nee, wij vinden het geen goede oplossing eigenlijk GEEN oplossing.

Bericht van Nutricia

3 jaren geleden - Beste Raymond, Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de afhandeling van bovenstaande opmerking. Wij stellen de hoogste eisen aan de kwaliteit en veiligheid van onze producten en verpakkingen. We hebben de klacht met zorg laten onderzoeken door onze kwaliteitsdienst. Zoals aangegeven hebben we je ongenoegen met de betrokken afdelingen gedeeld. Met vriendelijke groet, Ruby- Nutricia voor jou

Alle klachten die gemeld zijn door Erha67