Klacht: Leugenaars en oplichters in Roermond

op 21 december 2017 over Kwik-Fit in de categorie Garagebedrijven

Ik heb mijn auto meerdere malen al naar kwik-fit gebracht voor een APK keuring. Elke keer krijg ik te horen dat mijn oliepeil veel te laag is en dat die moet worden bijgevuld voor 15eu/L. Daarom de laatste keer mijn olie gevuld voordat ik de auto heb weg gebracht. En ja hoor bingo, ik word 1 uur later gebeld dat mijn olie ver onder het minimum zit, dat mijn motor kapot gaat als zij er geen nieuwe olie in doen. Ik gezegd dat ik 15 eu/L veel te duur vind, aangezien ik goede olie thuis heb voor 5eu/L en heb gevraagd of ze niks willen bijvullen. Wanneer ik mijn auto ophaal, vraag ik 2 keer na of er olie is bijgevuld, dit is niet gedaan en is ook niet gefactureerd. Wanneer wij samen de olie gaan peilen blijkt deze goed gevuld te zijn, zoals ik de auto bracht. Daarna komen ze met het antwoord dat zij alsnog de olie hebben bijgevuld, zonder het te factureren (en klaarblijkelijk waren vergeten nadat ik dat tot tweemaal toe vroeg). Ze hebben mij dit al meerdere keren geflikt met de olie.

Een keer was de afstelling van mijn koplamp kapot, moest een nieuwe koplamp in. Wanneer ik er heen ben gegaan om dit te controleren bleek de lamp wonderbaarlijk niet meer kapot.

Als jullie transparante prijzen hanteren en dit van te vore kenbaar maken aan de klant. Niet zomaar dingen gaan verzinnen die kapot zijn of die bijgevuld moeten worden.
Als jullie stoppen met oplichten van jullie (vaste) klanten!
Voor mij is het al te laat, want ik zet daar geen stap meer binnen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwik-Fit

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwik-Fit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruud147