Klacht: Leugenaar, krijgt niet waarvoor je betaald

op 29 december 2017 over Shaydeys Design in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik heb een aantal weken geleden al kerstballen besteld en heb een aantal keren moeten vragen of ik ze eindelijk eens kreeg. Iedere keer was er weer een ander smoesje!! Ze liegt alleen maar. En zogenaamd is er weer een vriendin van haar die de berichten beachtwoord en niet zij zelf. Ze beloofde me 3 weken lang om iets te sturen en vlak voor kerst krijg je het pas. Heb echt wel 10 dagen moeten vragen. Vervolgens missen de steentjes die in de kerstballen horen en de extra decoratie stickers. De Mickey en Minnie stickers slordig erop geplakt. Dan beloofd ze nieuwe te maken maar ook dan hoor je weer niets. Na kerst zou ze meteen verzenden, dus niet. Ik zou het geld terug krijgen, ze vroeg zelf mijn bankrekening nummer. En dan opeens.. stuur ze maar eerst terug. Ja dag, dat ga ik dus niet doen. Helaas bezeikt door shaydeys!! Ben er al 3 maanden mee bezig, met die kerstballen. Niet normaal hoeveel smoesjes iemand kan bedenken. Als iemand bewijs wil.. ik heb alle berichtjes bewaard.

Als ik het geld terug krijg van de 2 kerstballen en de verzendkosten!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shaydeys Design

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shaydeys Design nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ylva82L