Klacht: Lesgeld

op 27 september 2016 over NCOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik heb afgelopen zomer de site van NCOI bezocht. Ik wilde mij aanmelden voor een opleiding, maar door een ruzie die daaraan voorbij ging met mijn moeder heb ik niet op aanmelden gedrukt. Ondanks heb ik brieven ontvangen en zelfs twee boeken voor de opleiding. Nu wil NCOI een bedrag van €1.000,- euro van mijn rekening halen. Hierbij wil ik ook mededelen dat ik mij dus niet heb aangemeld, ik niet naar bijeenkomsten ben geweest en geen lessen heb ontvangen. Graag zou ik het geld niet willen uitgeven aan NCOI, omdat ik hier geen opleiding volg.

Ik ben tevreden wanneer het bedrag van meer dan €1000,- ingetrokken word en ik deze dus niet hoef te betalen. De boeken zullen dan teruggestuurd worden. Met de boeken is niks gebeurd alleen de doos is opengemaakt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCOI over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NCOI in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NCOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NCOI

Heeft op 06 oktober 2016 om 14:59 geantwoord

Beste dllammerse,

Naar aanleiding van uw klacht is er contact met u opgenomen. Er is chronologisch doorgenomen wat er is gebeurd. Aan de hand hiervan is toegelicht waar de annuleringskosten op gebaseerd zijn.

De gewenste oplossing, zoals deze bij de klacht beschreven staat, kunnen we u niet bieden. Wel hebben wij hierin een ander voorstel gedaan, waar u inmiddels akkoord op heeft gegeven.

Vriendelijke groet,
NCOI Opleidingen

Alle klachten die gemeld zijn door dllammerse