Klacht: Lesdagen

op 22 februari 2020 over NCOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Omdat ik naast mijn werk een studie wil volgen gekozen voor NCOI. Lesavond in Breda. Voor de eerste module werd ik opgebeld dat er te weinig aanmeldingen waren. Ik kon naar Amsterdam of Utrecht op de zaterdag. Of een keer overdag. Dit was voor mij geen optie dus gekozen voor e-learning. Dit bleek niet te gaan dus uiteindelijk toch op de zaterdag naar Utrecht bij wijze van uitzondering.
Daarna kreeg ik een mail waarin stond dat de volgende module niet op mijn aangewezen locatie was, waarvoor excuses. Weer waren de locatie opties hetzelfde.
Dit geldt ook voor de 3e moduke, 4e module en inmiddels voor de 5e module ook de email binnen. Reeds meerdere malen gebeld met NCOI. Rotterdam zou ook mogelijk zijn voor mij en ik ken inmiddels meer studenten die dat ook als voorkeur zouden hebben. Het antwoord is dan dat de 2 groepen (1 in Utrecht en 1 in Rotterdam) net te klein zijn en dus niet rendabel voor de NCOI. Excuses (alweer) maar het komt er op neer dat IK dan maar een uur extra moet rijden. Makkelijk verkocht al die opleidingen dichtbij.
Uiteindelijk moet je toch naar Utrecht en beweegt de NCOI niks mee!
Had ik dat van te voren geweten had dan had ik me nooit ingeschreven.

Wanneer er een mogelijkheid komt om de opleiding HBO bouwkunde op zaterdag in Rotterdam te volgen of in Breda.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCOI over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NCOI in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NCOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NCOI

Heeft op 20 maart 2020 om 16:40 geantwoord

Hartelijk dank voor uw terugkoppeling. We kunnen ons voorstellen dat het teleurstellend is als de locatie van uw voorkeur wederom geen doorgang kan vinden. De doorgang per locatie wordt bepaald door het aantal inschrijvingen. Wanneer dit ovoldoende blijkt nemen we contact met u op om de alternatieven te bespreken. Het eventueel uitwijken naar een andere locatie of variant stemmen wij graag met u af. Inmiddels heeft u per e-mail bericht ontvangen van onze afdeling studiebegeleiding en het benodigde formullier ontvangen. Indien er nog vragen voor u ontstaan, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen. Hartelijk dank voor uw flexibiteit en geduld.

NCOI Opleidingen

Alle klachten die gemeld zijn door Krisjah