Klacht: Les in Utrecht volgen

op 11 april 2017 over Capabel Onderwijs Groep in de categorie Universiteiten & Hogescholen

Ik Ben D.Cabral, Mijn klacht is dat ik ben sinds november een opleiding persoonlijk begeleid specifiek doelgroep mbo 4 in Amsterdam, voor dat de opleiding begon hadden ze mij verteld dat ik naar de 22 weken naar Utrecht de les daar gaat volgen in plaats van Amsterdam en dat gebeurd vanaf volgende maand, waar ik 5 minuten vanaf mijn huis op school ben, ik ben niet tevreden om helemaal naar Utrecht te gaan, want dat moet ik met nog twee klasgenoten doen, en de anderen klasgenoten blijven gewoon in Amsterdam, waarom kunnen ze mij niet laat in Amsterdam nog de 22 weken de les laat volgen ? AUB ik hoop het dat jullie mij kunnen helpen.

Alvast bedankt.

Mijn gewenste oplossing is dat ik zou heel blij zijn als ik in Amsterdam blijf. Alvast bedankt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Capabel Onderwijs Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Capabel Onderwijs Groep

Heeft op 02 mei 2017 om 16:33 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Dennisje