Klacht: Lening . Ze gaan buiten de beschikking van de Rechtbank om en de Rechter heeft besloten dat ik euro 2.500,00 moet betalen .

op 13 juni 2017 over defam in de categorie Kredietverstrekkers

Goedemorgen , ex. heeft jaren geleden een Lening afgesloten bij Defam en ik heb ook getekend , maar ex. heeft het voor zichzelf gebruikt ( advocaat ) en nu heeft ex. een schuld opgebouwd van 26.000,00 euro en Defam komt nu bij mij om alles te incasseren . Wij waren op Huwelijkse Voorwaarden getrouwd , de Beschikking van de Rechter zegt : 2,500,00 voor mij , maar Defam zegt iets anders. Ze zijn in het geheel niet vriendelijk , ben ik bezig met een betalingsregeling sturen ze in het weekend nog even een brief dat binnen 5 dagen mijn huis leeggeghaald gaat worden door De Deurwaarder ………Zo intens gemeen en een fatsoenlijk Bedrijf doet dit niet . Ik word ook steeds in de rede gevallen dat ik er van alles en nog wat bij haal en daar willen ze niets van weten , Ze snoeren mij de mond !
Ik wil dat dit uitgezocht gaat worden maar ik had een Advocaat van Onvermogen en die heeft niets voor mij gedaan en het dossier gesloten omdat ik commentaar op zijn werk had .

Ik ben pas tevreden als ik die 2.500,00 moet terug betalen en ik wil zeker uit laten zoeken ex. die dit geld voor zichzelf heeft gebruikt en wat zijn dan de gevolgen voor mij . Momenteel ben ik financieel niet in staat om een betalende Advocaat in de hand te nemen . Advocaten van Onvermogen heb ik er twee gehad en ze doen allebei niets dan hun zakken vullen .

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over defam

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over defam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roodborstje57