Klacht: Lelijke eendjes

Ramona Smit op 11 november 2017 over RTL 5 in de categorie Omroepen

Goedenavond

Ook ik heb mezelf net zoals vele anderen opgegeven voor het programma lelijke eendjes.

Dit wordt voor mij nu de 7de keer. Ook andere operatie programmas heb ik mezelf meerdere malen opgegeven. 9 van de 10x hoor je helemaal niks! Best zorgelijk, aangezien jullie nu weer kandidaten zoeken.

Ik loop al jaren met de buikflap waar je U tegen zegt. Ben 54 kilo afgevallen. Mij is toen der tijd beloofd door de chirurgen dat als ik 1 jaar stabiel zou zijn qua gewicht dat ik dan een buikcorrectie zou krijgen. Nu 7 jaar later heb ik hem nog steeds, omdat de buikcorrectie uit het pakket is gehaald.

Waarom steeds maar nieuwe mensen zoeken??? Dat maakt me zo ontzettend boos en verdrietig. Evenals het programma verminkt. Mensen helpen die zichzelf vol hebben laten spuiten met allemaal fillers oid. Terwijl mensen die zo hard hebben geknokt om af te vallen zo verminkt te laten rond lopen??

Is niet eerlijk!!

Als ik feedback krijg, en mijn verhaal kan benadrukken.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 5

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 5 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door