Klacht: Lekkage met schimmels en zwammen

op 04 juli 2016 over Actys in de categorie Woningcorporaties

Ik weet onderhand dat ik niet de enige ben die iets te klagen heeft over actys, maar ben nu onderhand wel ten einde raad. Wij hebben sinds april dit jaar last van een enorm grote lekkage in de slaapkamer. Deze lekkage zit nu onderhand over 2 meter breedte van de muur. De schimmels en zwammen komen uit de muur gegroeid en het plafond valt rottend naar beneden (letterlijk) als klap op de vuurpijl krijg ik ook nog eens de huurverhoging gewoon doorgevoerd en wordt mij nog steeds gevraagd rustig en geduldig af te wachten. Er komt nooit iemand kijken of werken aan het probleem. Ze zijn sinds april 1 x langs geweest om te kijken hoe ernstig het probleem is. Er wordt in de mailtjes iedere keer verteld dat ze er mee bezig zijn, maar om het probleem daadwerkelijl op te lossen of werkzaamhedem te verrichten wordt er gewoon geen contact opgenomen. Ik kan deze kamer onderhand niet meer gebruiken omdat de woning gewoon echt letterlijk uit wlkaar valt en ik met emmers het water moet opvangen. Wij liggen nu met ons 1 jaar oude zoontje op de enige kleine kamer die overblijft in het huis. Help ons aub!

Als actys akkoord gaat met een huurverlaging op zn minst totdat het probleem is opgelost. Ik kan mijn woning niet optimaal gebruiken en er wordt niets aan gedaan ookal wordt er in de mailtjes gezegd van wel.

Bijgevoegd een deel van de muur.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Actys over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Actys in behandeling genomen

Bericht van Actys

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Bijvank, Allereerst willen wij u bedanken voor het feit dat u ons via deze weg op de hoogte stelt van de desbetreffende situatie. Graag bevestigen wij dat wij uw klacht in goede orde ontvangen hebben, wij hopen u zo spoedig mogelijk van een inhoudelijk antwoord te voorzien. Voor nu wenst Actys Wonen u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Actys Wonen bv

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Actys een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Actys

Heeft op 11 juli 2016 om 09:14 geantwoord

Heeft op 11 juli 2016 om 21:54 geantwoord

mij enigszins tegemoet te komen door mij iedere maand 20 euro minder te laten betalen terwijl ik gewoon mn hele slaapkamer niet meer kan gebruiken omdat deze uiteen valt? Ik hoop niet dat jullie jezelf met deze oplossing serieus kunnen nemen. En tot op heden heb ik al 1,5 maand helemaal niemand gezien die er ook maar 1 minuut aan werkt dus ik vraag me af hoe ze ermee bezig zijn. Maarja naar jullie toe hoop ik dat mijn advocaat jullie ook enigszins tegemoet zal komen.

Ik hoop JULLIE hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Sarissa Bijvank

Alle klachten die gemeld zijn door sarissabijvank